13.10.2013

O God! I love U because you listen to me.

Wszystko nabiera na nowo sens, od czego zacząć??? Po pierwsze nie mam żadnych 3 w szkole. Po drugie dziś byłam z Kingą na zakupach i kupiłam sobie fajne rzeczy, których na razie nie pokażę! Po trzecie jutro idę na noc do koleżanki i tam spotkamy się jeszcze z innymi fajnymi dziewczynami z mojej klasy, wgl ona jest taka zje fajna ehhh. Po czwarte i ostatnie... W poniedziałek jadę właśnie z nią do szkoły, żeby grać w piłkę ręczną, takie tam rozgrywki. Czy ja Wam mówiłam, że uwielbiam piłkę ręczną??? No teraz już wiecie!

I teraz tak sobie patrzę, że ja tak bez powitania weszłam, haha. Zauważyliście?

A co do dzisiejszego dnia to mam kilka zdjęć i to nawet udanych, niektóre są naprawdę śmieszne... bo to Kinga siedzi na kiblu, to na podłodze z Kapeluszem w Pepco hehe! Nie, nie dodam Kingi na kiblu, bo ktoś by jeszcze wrzucił ją na wiochę, ale będzie Kinga pakująca się na środku galerii, haha pełno ubrań, jak ona je tam zmieściła? To pozostanie zagadką! A co do sklepów, po których chodziłyśmy to zdradzić nie mogę, ale Julia na pewno wie :D No i wgl było śmiesznie, fajnie itp :D

video












Bay!

6 komentarzy:

  1. ale ty zawsze masz śmieszne sytuacje! ;) dużo się u ciebie dzieje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha, świetne jest te zdjęcie ,,luul" xdd

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  3. U Ciebie nigdy nie jest nudno :)
    świetne "zjazdy".
    Kinga ma taką samą torbę jak ja!

    OdpowiedzUsuń
  4. No nieźle. Hehe, nie ogarniam, jak te ciuchy zmieściły się w tej torebce, ale widocznie z Wami niemożliwe staje się możliwe. ;p
    Pozdrawiam, Nessa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny post. Ciekawie tutaj u Ciebie na pewno tutaj zostanę

    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie

    http://www.daariaaa.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny blog ;) Zaczynam obserwować ;)
    www.zcichapek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już komentujesz, zostaw link do swojego bloga- będzie mi łatwiej trafić.

Dzięki za komentarz♥