4.08.2013

Do babci zwrot!

Cześć.

Dziś wyjeżdżam do dziadków. Będę tam tydzień. Moja babcia mieszka w mieście 20 kilometrów od mojej miejscowości. Jestem już spakowana. Postaram się pisać co 2 dni, bo biorę ze sobą laptop, a w Maku jest Wifi :P



Co do wczorajszych urodzin... zdjęć nie zrobiłam, hehe. Byłam zajęta patrzeniem na jakiś chłopaków pod klatką. Dziś rano byłam w kościele i gościł u nas ksiądz misjonarz z przedstawicielem tamtejszych chłopaków z misji- był czarniusieńki... Nasz fajowy proboszcz zorganizował orkiestrę, hehe. Gdy przyjechała moja babcia pojechałam dla niej na rowerze po wodę i na loda. Cała ja...wjechałam na drogę jakimś chłopakom na rowerach. Potem mnie wołali i mi machali jak skręciłam. To jest Polska :D

Nie przedłużając- PA!

Zapraszam do Julii.

5 komentarzy:

  1. Życzę Ci miłego pobytu u babci. ;)
    To je Polska - jej nie ogarniesz. -.-
    Pozdrawiam, Nessa.
    ________________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. milego pobytu u babci ;) ja u swojej juz dawno nie bylam ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Baw się dobrze u babci :)

    xoxoxo
    Julia

    OdpowiedzUsuń
  4. oo, ja cale wakacje w domu siedzę ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. to fajnie spędziłaś tamten dzień :)
    udanych wakacji :D
    jordbaer1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już komentujesz, zostaw link do swojego bloga- będzie mi łatwiej trafić.

Dzięki za komentarz♥