7.08.2013

Czas u babci spędzam tak!

Cześć.

Muszę Wam trochę poopowiadać co tu się działo.  W dzień kiedy pojechałam zawitaliśmy jeszcze na działce u dalszej cioci i wujka, był tam ich wnuk Dawid... Yyyy... normalny chłopak, ale nie w moim typie (i tu pytanie, jaki jest mój typ?). Zjadłam tam bigos i pojechaliśmy do mieszkania. W pierwszą noc była niezła burza... nagrałam filmik :P Jak ja kocham burze! Są ekscytujące, podniecające... taka dawka adrenaliny, to coś dla mnie! Zasnęłam o 0:30, a wstałam ok. 7 i nie wiedziałam, która godzina i mówię: "O ch*lera pewnie już 12, a ja kurde śpię". Babcia kazała mi iść spać -.- Ostatecznie wstałam o 9:00, zjadłam śniadanie... w sumie nie pamiętam co się działo później tak po kolei. Byłyśmy w banku, sklepie. Potem zjadłyśmy (chyba) obiad, a ja poszłam pooglądać Tv i poszłam na loda do Żabki. Potem z babcią czekałyśmy na ciocię w parku i "obgadywałyśmy" lud i jakąś pijaczkę na mega wysokich butach... jak ona w nich chodziła ?! ^.^ Potem razem z kuzynką poszłyśmy do mieszkania na ciastko, a gdy ciocia poszła... oglądałam Tv, umyłam się, oglądałam Tv i poszłam spać ok. 0:30, bo sąsiedzi urządzali "Trudne sprawy". Rano ostatecznie wstałam o 10:00, zjadłam śniadanie, obejrzałam Tv, popatrzyłam się na przystojniaka z balkonu -.- Potem z babcią poszłam na Targ i babcia kupiła mi bluzkę z napisem "Kiss me nobody is watching" (zaczepiłam się o balkon i zrobiłam dziurę, smutno mi). Wróciłyśmy do domu i pomogłam babci przy obiedzie, oglądałam Tv, poszłam na loda, oglądałam Tv i jadłam obiad. Potem pojechaliśmy na działkę, tam poszliśmy do basenu, ale ja się nie zanurzałam tylko chodziłam. Chcieli mnie wywrócić, ale ja się nie dałam i wtedy Dawid mnie pochlapał... Poczekałam chwilę i wyszłam, żeby nie było, że się "focham"... Potem gadałam z Jess <3 Zaczęliśmy się zbierać... on zaprosił mnie na spacer, ale odmówiłam... nie chciało mi się z nim gadać. Przy aucie krzyknął coś na pożegnanie, ale to zignorowałam hahaha, cała ja :P Po powrocie siedziałam na balkonie i wypatrywałam pewnego przystojniaka (cały pobyt tu spędzam na patrzeniu się czy jest, co robi), haha i przygotowywałam post.  Miałam dodać go wczoraj, ale było późno. Poszłam spać dość późno, bo gwiazdory obok się kłócili (wiecie... "Trudne sprawy"), a mi było niedobrze, bo babcia ciągle mi kazała jeść :D Zaraz lecę do Maka dodać to, a moja babcia na targ -.- Buźka kochani... Posyłam zdjęcia :* Wielkie pozdrowienia Dla Julii I Anny, jak ja Was uwielbiam :*





 Przystojniak z ławki mieszka tam gdzie pomarańczowe rolety xd. Wydział śledczy "Agnieszka i partnerzy".








Zapraszam do Julii.

5 komentarzy:

  1. Hahhaa, krejzolu! :D
    śledzisz "Przystojniaka"? :D
    Niezły pomysł na nudę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie podglądam chłopaków. Ja ich ŚLEDZĘ. xD Nie no, żartowałam. Ja w ogóle za chłopakami się nie uganiam, toteż nawet nie spojrzę w stronę takiego czy owego (chyba, że byłby Azjatą - wtedy inna rozmowa). Masz jeszcze czas na znalezienie "swojego typu", bez przesady... ;)
    Widzę, że ciekawie spędzasz czas u babci. :)
    Pozdrawiam, Nessa.
    _________________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo, widze, ze nie nudzisz sie w wakacje :P.


    +zapraszam do mnie, mam nadzieje, ze z biegiem czasu moja historia Cię zaciekawi :)
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    www.bestronggirl.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale sie rozpisałaś :P
    Ale to dobrze, przynajmniej bylo co poczytać :)

    Ovbserwujemy? Poproszę o odpowiedź u mnie.

    Ania.

    »Annffashion«
    http://annffashion.blogspot.com/
    xoxo

    PS sliiiiiczny wyglad bloga :*
    I przepraszam za brak polskich znakow czy tez bledy, aczkolwiek pisze teraz z komorki :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. A to ciekawie masz u babci! ;) Też lubię burze, ale ostatnio u mnie nie ma żadnej. Widzę, że nie tylko ja lubię "śledzić" jakieś ciacha hahaha :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już komentujesz, zostaw link do swojego bloga- będzie mi łatwiej trafić.

Dzięki za komentarz♥