1.10.2013

I don't have time to write.

Cześć.

Jak ja dawno nie pisałam... Nie wierzę w to! Nie mam dużo czasu, ale od czasu do czasu mogę coś napisać.
Wiem, że nie powinnam pytać Was o to, ale: Chciałybyście vlogi czy zwykłe posty? 
Mogłabym czasem coś powiedzieć, pokazać, nagrać po szkole, bo nie zawsze mam czas pisać i robić zdjęcia. 
Tak to coś nagram i wrzucę od razu na blog. 

Dziś dostałam 3,4,5,5 hehe. Nie jest tak źle, ale muszę się bardziej starać. Jutro mam sprawdzian z Fizyki, a jeszcze nie umiem wszystkich wykresów. Wiecie- ruch jednostajny prostoliniowy, jednostajnie przyspieszony prostoliniowy, niejednostajny: drogi od czasu, prędkości od czasu, przyspieszenia od czasu itp.

Ponieważ nie mam czasu na zdjęcia mam dla Was zdjęcia z dnia kiedy Jess była u mnie na noc, oczywiście o tym , że ona u mnie była też nie wiecie. Cała ja -.-






Haha robione kamerką ale no najważniejsze, że są śmieszne xd.
Idę się "uczyć" na fizykę. bay!

2 komentarze:

  1. A ja nie mam ocen ;pp

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję ocen :)

    Z chęcią zobaczyłam bym vlogi! Jak będziesz miała chwilę to mogłabyś coś zorganizować ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już komentujesz, zostaw link do swojego bloga- będzie mi łatwiej trafić.

Dzięki za komentarz♥