18.11.2013

Wspomnienia z wakacji cz.1

Cześć.

Dziś mam dla Was fotorelację z moich wakacji w Turcji, 
co prawda dużo się spóźniłam, ale nigdy nie zaszkodzi powspominać.

Śliczny kaktus !!!

 Butelka Coli na lotnisku.

 Widok w czasie jazdy busem do hotelu, Turunc. To była chyba 5 nad ranem !!!

 Mój kolega w hotelowym przedsionku.

 Przepyszny deser, taras przy plaży. 

 Pan zmiażdżony moim trampkiem, czyli postrach mojej przyjaciółki. Ale było krzyku.

 Poranna sesja podwodna, snurfing.

Palma w mieście, pięknieee!

Ja chcę tam z powrotem! To są zdjęcia wygrzebane z 300 na 900 wszystkich... także będzie jeszcze 3 części :) Podoba Wam się taki post?

Do Zobaczenia!

2 komentarze:

  1. Hehe, ja mam kolegę z Turcji :D Śliczne zdjęcia!!!

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno chcemy więcej!
    W zeszłe wakacje 92012) byłam po raz kolejny w Turcji i na pewno będę wracać. Uwielbiam tamtą atmosferę, ludzi, jedzenie.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już komentujesz, zostaw link do swojego bloga- będzie mi łatwiej trafić.

Dzięki za komentarz♥