25.11.2013

KINO

Cześć.

Dziś po szkole pojechałam z koleżanką do kina na "Igrzyska śmierci: W pierścieniu ognia" i muszę przyznać, że kocham ten film, tą aktorkę, aktora.... Wszystko w tym filmie jest wspaniałe i nie umiem się doczekać następnej części. W trakcie filmu kilka razy dostawałam zawału na przemian z głupawką. Wspaniale ogląda się filmy w kinie i nie wiem dlaczego tak mało ludzi do nich chodzi. Po filmie, z którego jestem strasznie zadowolona poszłyśmy do Maka. Długo się zastanawiałam, nie to co Karolina, bo ona dużego wyboru nie miała (weganka). No i potem wróciłyśmy, jestem i piszę.

Zaraz obejrzę coś na TV, poczekam aż włosy mi wyschną i idę spać, bo w końcu jutro znów szkoła. A mam jutro "dyskotekę", ale ja tam przyjdę najeść się watą, jak zawsze!

  

Dobranoc ;)

2 komentarze:

  1. Dużo osób ostatnio jeździ do kina xd

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahha, mnóstwo blogerek to oglądało - a ja nie :c

    Skom? http://madame-carmelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już komentujesz, zostaw link do swojego bloga- będzie mi łatwiej trafić.

Dzięki za komentarz♥