21.08.2013

Pomysł na organizator!

Cześć.

Dziś pokażę Wam organizator, który zrobiłam. Jest on bardzo prosty... Ponieważ moja mama robi czekolady, a do opakowania potrzeba foli, a folię owija się wokół rolki z takiego czegoś z papieru... Co ja Wam będę tłumaczyła produkcję czekolady?! No to tak się stało, że poprosiłam mamę i przyniosła mi kilka, bo siostra już zrobiła kiedyś taki organizator i ma go w pokoju tyle, że mój jest seledynowy, a jej czarno-srebrny.  Nie przedłużając opiszę Wam jak to zrobić.

Potrzebujemy:
klej (mocny), 6 zużytych rolek po foli (lub czymś innym), farbę (pędzel)/spray.

6 rolek skleić ze sobą według uznania. Ja skleiłam je w formie piramidy. Odczekać do wyschnięcia kleju. Pomalować i odczekać do wyschnięcia. Ja dodałam jeszcze motywujące teksty i włożyłam przybory.




Jeśli macie ochotę to zrobię filmik o organizacji biurka.

Zapraszam do Julii.

3 komentarze:

  1. "[...] Jest on bardzo prosty... Ponieważ moja mama robi czekolady, a do opakowania potrzeba foli [...]"
    Moment.
    "[...] Ponieważ moja mama robi czekolady, a do opakowania potrzeba foli [...]"
    Jeszcze raz...
    "[...] moja mama robi czekolady [...]". Ehehehheee, biję pokłony Twojej mamie. ;)
    Pomysł świetny i oryginalny... No i jaki eko. ;)
    Filmik zrób, ofkors. ;) Dlaczego nie? ;)
    Pozdrawiam, Nessa.
    __________________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie obejrzę taki filmik :D Świetny pomysł!

    http://donia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ale fajny pomysł :D

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już komentujesz, zostaw link do swojego bloga- będzie mi łatwiej trafić.

Dzięki za komentarz♥