31.07.2013

Coś smacznego- na pragnienie.

Cześć.

Tak sobie pomyślałam, że może zainteresowały by Was przepisy na coś pysznego do picia. Są ostatnio niezłe upały, dlatego warto spróbować czegoś nowego. Przetestowałam dwa przepisy i jeszcze przetestuję dla Was przepis na lody wodne.

MROŻONA KAWA

Do shaker'a wsypujemy/wlewamy:
2 lub 4 łyżeczki kawy rozpuszczalnej (według gustu)
2 łyżeczki cukru
3 kostki lodu, lub więcej
ok. 350 ml mleka (na oko, bo zrobi się piana).
Mocno wstrząsamy i wylewamy do szklanki. Potem według gustu ozdabiamy... np. lodami, cynamonem, bitą śmietaną. Do tego świeże owoce i... niebo w gębie!



LODOWIEC (drink)

Do szklanki wlewamy/ wsypujemy:
(na dno) syrop np. kiwi (jak do lodów)
2/3 szklanki Sprite
1/3 szklanki wypełniamy kruszonym (lub nie) lodem
(na górę) pokrojone (w tym wypadku) kiwi

 
Nie umiałam znaleźć swojego zdjęcia, dlatego macie takie.

Nie wiem jak u Was, ale u mnie brzydka pogoda... chmury i zbiera się na deszcz. Mam niezły pomysł na jutrzejszą notkę, więc do zobaczenia. Hehe tak wgl. uzależniłam się od gry Hero Zero... już nie mam co robić -.-

Zapraszam do Mazidły.

5 komentarzy:

  1. Lodowca nie znam. ale kawę ubóstwiam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. mmmmmm kocham <3
    zapraszam traampokowaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakość zapięcia i naszyjnika, a także samego kryształka jest bardzo dobra. Naszyjnik ma 45 cm, więc nie jest za długi, ani zbyt krótki.
    Kawa, kawusia, mniam! *.*
    A "drinka" sobie zroobię. ;p
    Pozdrawiam, Nessa.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tylko wodę niegazowaną pijam, od czasu do czasu mały zastrzyk kofeiny, ale woda mi wystarcza ;)

    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już komentujesz, zostaw link do swojego bloga- będzie mi łatwiej trafić.

Dzięki za komentarz♥